Szállítási információk
Szállítási információk
Motorvédő burkolat megvásárlásakor csak személyes átvételi lehetőség van az üzletünkben!
Kérjük rendeléskor vegyék figyelembe, hogy ezeket a termékeket szerződőtt futárcégeinkkel nem tudjuk elküldeni!
Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal utánvétel esetén
GLS futárszolgálattal történő csomag kiszállítás az ország egész területén 2000 Ft - utánvéttel, a futárnak átvételkor.
Fáma futárszolgálattal történő törékeny csomagok kiszállítása az ország egész területén 2300 Ft - utánvéttel, a futárnak átvételkor.
Megrendelését a GLS futárszolgálat szállítja ki rugalmas kézbesítés keretén belül, munkanapokon 8-17 óra között az Ön által megadott címre.
A futárszolgálat részére történt csomag átadásakor egy e-mailben tájékoztatjuk Önt a szállítás napjáról.
A rugalmas kézbesítési kísérlet szolgáltatás keretén belül a futár háromszor próbálja meg a csomagot kézbesíteni! A kiszállítás napjának reggelén e-mailben értesítést kap, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát (+36-1/802-02-65), és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítés idejéről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre. Az e-mailben megadott linken keresztül Ön kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt a legközelebbi GLS depóban, illetve egy meghatározott listából kiválasztott GLS Csomagpontban. Szállítási idő 1 munkanap.
Kérjük, hogy a termékeket a futár előtt szíveskedjenek mennyiségileg és minőségileg megvizsgálni, az esetlegesen a termékeken észlelt külsérelmi sérülések esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. A jegyzőkönyvet a futárral minden esetben írassa alá!
Házhozszállítás GLS futárszolgálattal bankkártyás fizetés és előre utalás esetén
Az előre átutalással fizetett, illetve Saltpay rendszeren történő bankkártyás fizetéssel megrendelt termékeket a GLS futárszolgálattal egyaránt szállíttatjuk, egységesen 1800 Ft-os díj ellenében.
A futárszolgálat részére történt csomag átadásakor egy e-mailben tájékoztatjuk Önt a szállítás napjáról.
GLS esetén: A rugalmas kézbesítési kísérlet szolgáltatás keretén belül a futár háromszor próbálja meg a csomagot kézbesíteni! A kiszállítás napjának reggelén e-mailben értesítést kap, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát (+36-1/802-02-65), és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítés idejéről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre. Az e-mailben megadott linken keresztül Ön kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt a legközelebbi GLS depóban, illetve egy meghatározott listából kiválasztott GLS Csomagpontban. Szállítási idő 1 munkanap.
Kérjük, hogy a termékeket a futár előtt szíveskedjenek mennyiségileg és minőségileg megvizsgálni, az esetlegesen a termékeken észlelt külsérelmi sérülések esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. A jegyzőkönyvet a futárral minden esetben írassa alá!
Cserecsomag esetén a szállítás díja:
Abban az esetben, ha a megrendelt termék a vásárló téves rendelése miatt nem megfelelő, lehetősége van cserecsomagban egy másik termék kiszállíttatására, egyúttal az előzetesen rendelt termék visszaküldésére. Ezt a GLS csomagcsere keretében kezeli és egységesen 2700 Ft a költsége.