Mannol
- Hőálló javító keverék hét színben (fekete, kék, zöld, piros, barna, fehér és sárga) - 7 db.
- Vinil ragasztó - 1 db.
- Szövet hátlap - 1 db.
- Három különböző textúrájú hőálló papír készlet - 3 db.
- Táblázat az árnyalat kiválasztásához - 1 db.
- Spatula - 1 db.
- Keverési kapacitás - 1 db.
- Hőátadó eszköz - 1 db.
Leather Repair Kit – kényelmes és könnyen használható készlet természetes és műbőrből és vinilből készült felületek helyreállításához. Használható mind az autók belső kárpitjainak és paneleinek javítására a mindennapi életben bútorok, bőrruházat, cipők, táskák és bőröndök, rövidáru, valamint csónakok, motorok és egyéb gépjárművek ülései, kabriók teteje stb.
Tulajdonságok:
- Javítja a bőr és vinil felületeken lévő lyukakat, repedéseket, vágásokat, égéseket, valamint az utóbbiak horpadásait;
- A készlet hét színű hőálló javítóvegyületet tartalmaz, amelyek lehetővé teszik, hogy keveréskor bármilyen árnyalatot kapjon. A kezelendő felületnek megfelelő árnyalat a mellékelt táblázat segítségével választható ki;
- A készlet három hőálló papírlapból álló készletet tartalmaz a leggyakoribb bőr és vinil textúrákkal;
- A kívánt eredmény jelentős költségek nélkül érhető el.
Alkalmazás:
1. Készítse elő és tisztítsa meg a sérült területet.
Tisztítsa meg a sérült területet háztartási porszívóval. A munka megkezdése előtt győződjön meg arról, hogy a terület száraz. A kopott helyeket és a felesleges szálakat, valamint az elszenesedett széleket óvatosan vágjuk le ollóval vagy késsel. A sérülés helyére sima éleket alakítson ki.
2. Helyezze be a szövet hátlapot a sérült terület alá. Az 1. lépésben spatulával nyomja be a szövet hátlapot a lyuk alá. A 6 mm-nél nagyobb lyukak javításához vágja a szövet hátlapot valamivel nagyobb méretűre, mint a keletkező lyuk. Használjon spatulát a szövet hátoldalának simításához. Ragassza fel a szövet hátlapot belülről vinil ragasztóval. Szárítsa meg hajszárítóval.
3. Válasszon olyan hőálló papírt, amely a legjobban illeszkedik a sérült felület textúrájához. A kiválasztott hőálló papírlap hátoldalára rajzolja meg a sérült terület körvonalát. Ez lehetővé teszi a szerszám hőátadási pontjának helyes elhelyezését a 8. pontban.
4. Javítsa ki a mély sérüléseket. Mély sérülések esetén, például egy vinil műszerfalon, használjon átlátszó vinil ragasztót töltőanyaggal és egy spatulával, hogy a sérült területet az eredeti felület szintjéhez igazítsa. A ragasztó enyhén zsugorodik, ahogy szárad, űrt hagyva, amelyet később színes javítóanyaggal töltenek ki.
5. A táblázat segítségével válassza ki a színt, vagy empirikusan határozza meg a javító kompozíciók készletét, amely összekeverve létrehozza a szükséges árnyalatot. Ezt a készletet keverje össze a szükséges mennyiségben a keverőedényben, hogy megkapja a kívánt árnyalatot. Ellenőrizze, hogy az árnyalat illeszkedik-e, ha kis mennyiségű keveréket dörzsöl be a sértetlen felületbe, majd törölje le egy ruhával.
6. Vigye fel a javító keveréket. Miután a vinil ragasztó megszáradt, egy spatulával egyenletesen és finoman vigye fel a keveréket a sérült területre. Törölje le a felesleget a lyuk vagy a sérülés körül. Ne takarja le a sérült területet.
7. Helyezzen hőálló papírt a textúrájával a javítandó területre. Ragassza fel a javító keverék tetejére, ügyelve arra, hogy a megjelölt kontúr közvetlenül a sérült terület felett legyen. Ne mozgassa. Ha a javítás függőleges felületen történik, rögzítse a papírt szalaggal a tetejére.
8. Hőkezelés. Ez egy nagyon fontos szakasz a javítási folyamatban. Kapcsolja be a vasalót, és hagyja legalább négy percig magas hőmérsékletre felmelegedni. Helyezze a hőátadó szerszám hegyét közvetlenül a vasalóra, és hagyja néhány percig felmelegedni a vasalótól. Ezután nyomja a szerszámot a munkakontúrhoz hőálló papíron, és 20-30 másodpercig kis erőfeszítéssel körkörös mozdulatokkal simítsa meg a javítandó területet. Távolítsa el a hőálló papírt a javított területről.
Műszaki adatok:
- SAE 10W-40
- JASO MA/MA2
Ajánlás:
- API SL
- Kiváló minőségű észter tartalmú szintetikus bázisú motorolaj kétkerekű járművek modern,
- négyütemű motorjaihoz integrált sebességváltóval és anélkül, olajfürdős tengelykapcsolóval,
- lég- és folyadékhűtéssel.
- Száraz típusú tengelykapcsolós motorokban használható.
- A motor garantált védelmére és a sebességváltó tartósságára tervezték.
- A termék tulajdonságai:
- A speciális adalékcsomag és a szintetikus alkatrészek magas tapadási együtthatót biztosítanak
- a súrlódási elemekben, amelyek lehetővé teszik kopásuk elkerülését a megcsúszás elkerülése érdekében,
- valamint biztosítják a tengelykapcsoló pontos és zökkenőmentes működését indításkor,
- gyorsításkor és állandó sebességgel történő vezetés közben, lehetővé téve a könnyű sebességváltást;
- A benne lévő észtereknek köszönhetően kiváló kenő-, kopás- és kopásgátló tulajdonságokkal rendelkezik,
- amelyek csökkentik az üzemanyag-fogyasztást, javítják a motor teljesítményét és élettartamát.
- A hengerfalak maximális kopásvédelmét biztosítja;
- Megnövelt termikus oxidációs stabilitással és magas hőmérsékletekkel szembeni ellenálló képességgel rendelkezik,
- amelynél megőrzi az erős olajfilmet. Könnyű hidegindítást biztosít télen;
- Magas viszkozitási indexének köszönhetően bármilyen üzemi körülmény között megőrzi stabil viszkózus tulajdonságait;
- A speciális tisztítószer-diszperziós adalékok ideálisan tisztán tartják a motor alkatrészeit;
- Kiváló habzásgátló tulajdonságokkal rendelkezik;
- A nagy teljesítményű reakciógátlók kiváló korróziógátló tulajdonságokat biztosítanak;
- Analóg ásványi és szintetikus olajokkal keverhető.
- Autópálya és terepjárók benzinüzemű négyütemű motorjaihoz, segédmotoros kerékpárokhoz, terepjárókhoz,
- ATV-khez, robogókhoz és más, katalizátor nélküli kétkerekű járművekhez tervezték.
A DPF Foam Cleaner egy professzionális eszköz a tisztításhoz és helyreállításhoz, a dízel részecskeszűrők (DPF) hatékonyságának fenntartásához szétszerelésük nélkül. Alkalmas minden dízelmotorhoz, szívó és turbófeltöltős, ezekkel a szűrőkkel felszerelt motorokhoz. A dízel részecskeszűrők automatikus regeneráló rendszerével felszerelt dízelmotorokhoz alkalmazható.
Tulajdonságok:
- Elindítja a részecskeszűrő regenerációs folyamatát. Elősegíti a felgyülemlett korom teljes elégetését, fellazítja és égési katalizátorként működik;
- Különösen hatékony a városi üzemmódban és a hideg évszakban működő járműveknél;
- Visszaállítja a részecskeszűrő teljes kapacitását;
- A szűrő hidrodinamikai ellenállásának csökkentésével visszaállítja az eredeti motorteljesítményt. Üzemanyagot takarít meg;
- Semleges alacsony hamutartalmú formula. Nyomtalanul elpárolog és kikerül a szűrőből.
- Meghosszabbítja a részecskeszűrő élettartamát és csökkenti az autó üzemeltetési költségeit. Rendszeres használat esetén szükségtelenné válik a részecskeszűrő teljes cseréje;
- Csökkenti a kipufogógázok toxicitását.
Alkalmazás: Távolítsa el az egyik részecskeszűrő érzékelőt (nyomás vagy hőmérséklet). Helyezze be a szórópisztolyt a nyílásba. Kapcsolja be a motort, és alapjáraton tisztítsa meg. Permetezze a ballon tartalmát a részecskeszűrő felé időszakosan 10 másodpercig, 3-5 másodperces időközönként, amíg a tartalom el nem fogy. Állítsa le a motort. Szerelje be a részecskeszűrő érzékelőt a helyére. Ellenőrizze a tisztítás hatékonyságát próbavezetéssel. A regenerálás után győződjön meg arról, hogy a fedélzeti számítógép nem ad ki újra hibakódot. Ne feledje, hogy bizonyos esetekben előfordulhat, hogy manuálisan kell törölnie a hibákat.
A Leak-Stop egy speciális, észter alapú adalék a sebességváltó-olajokhoz, amelyet a kézi sebességváltók, osztóművek, differenciálművek, és egyéb mechanikus sebességváltók gumi- és műanyag tömítésein keresztüli szivárgások kiküszöbölésére terveztek.
Tulajdonságok:
- Speciális módosítók visszaállítják a tömítések és szimeringek eredeti formáját és rugalmasságát;
- Különösen hatékony nehéz üzemi körülmények között;
- Bármilyen mechanikus sebességváltó-alkatrészre alkalmazható, és kompatibilis a mechanikus sebességváltókhoz használt bármely olajjal.
- Használható a tömítések öregedésének, kopásának megelőzésére;
- Nem alkalmazható automata sebességváltókhoz;
Alkalmazás: Melegítse elő a kézi sebességváltót üzemi hőmérsékletre. Öntse az adalékot a felmelegített sebességváltó-olajba. A palack tartalma 4-5 liter váltóolajhoz elegendő. Erős szivárgás esetén két palackot használhat. Állandó használatra ajánlott.
Univerzális, észter tartalmú, részben szintetikusmotorolaj modern benzin- és dízelmotorokhoz turbófeltöltővel és anélkül, többszelepes és közvetlen befecskendezéssel egyaránt, beleértve a nagy futásteljesítményű járműveket is.
A termék tulajdonságai:
- Az észter technológia a kibővített viszkozitás-hőmérséklet tulajdonságokkal rendelkező, mely biztosítja a motor hatékony működését minden üzemmódban: hidegindításkor, városi és országúti üzemmódban, megnövelt terhelés mellett (terepen és emelkedőn vezetés, vontatás, vezetés) maximális terheléssel) és magas környezeti hőmérsékleten;
- Aktív vezetéshez kiváló. Nem veszíti el funkcionalitását változó minőségű (legfeljebb 500 ppm kéntartalmú) tüzelőanyag használatakor a magas összbázisszám (TBN) miatt;
- Megőrzi a motor teljesítményparamétereit és funkcionalitását a cserék közötti teljes intervallumban;
- Az észter alkatrészek egyedülálló modern adalékcsomaggal kombinálva kiváló kopás- és súrlódásgátló tulajdonságokat biztosítanak az olajfilm kivételes tartósságának köszönhetően, ami a jó szivattyúzhatósággal kombinálva jelentősen megnöveli a motor élettartamát még start-stop rendszerrel rendelkező járművekben is és hidegindításkor;
- Kiváló mosási és diszpergáló tulajdonságok, valamint a legmagasabb termikus-oxidációs stabilitás, hatékonyan megakadályozzák minden típusú lerakódást (beleértve a lakklerakódásokat és a kormot is), és kivételesen tisztán tartják a motor alkatrészeit a cserék közötti teljes intervallumban;
- Alkalmas cseppfolyósított földgázzal (LNG) és kőolajjal (LPG) működő motorokhoz.
Univerzális prémium szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten a TOYOTA és LEXUS modern dízel- és benzinmotorjaihoz fejlesztettek ki, változó szelepvezérlésű VVT-i technológiával, turbófeltöltővel és anélkül.
A termék tulajdonságai:
- Az észter alkatrészek kiváló kopás- és súrlódásgátló tulajdonságokat garantálnak az olajfilm kivételes tartósságának köszönhetően, amely a kiváló szivattyúzhatósággal kombinálva jelentősen megnöveli a motor élettartamát még start-stop rendszerű motoroknál is;
- Jelentősen megtakarítja az üzemanyagot a csökkentett magas hőmérsékletű viszkozitásnak (HTHS) és az egyedülálló súrlódásgátló tulajdonságoknak köszönhetően;
- Könnyű hidegindítást biztosít a kiváló szivattyúzhatóságnak köszönhetően, ami jelentősen csökkenti a motor indítási kopását;
- A teljesen szintetikus alap alacsony illékonyságot és alacsony olajfogyasztást biztosít,
- A kiváló mosási és diszpergáló tulajdonságok, valamint a legmagasabb termikus-oxidatív stabilitás hatékonyan megakadályozza a lerakódások minden típusát, és kivételesen tisztán tartja a motor alkatrészeit a teljes olajcsere intervallum alatt;
- Hatékonyan ellenáll az öregedésnek a magas termikus-oxidatív stabilitásnak köszönhetően, meghosszabbítva az olajcsere intervallumát;
- Az egyedülálló olajösszetétel minimálisra csökkenti az LSPI (Low-Speed Pre-Ignition) üzemanyagkeverék idő előtti gyulladásának hatását a közvetlen befecskendezéses és turbófeltöltős motorokban;
- Kompatibilis az összes kipufogógáz-utókezelő rendszerrel, beleértve a DPF-et, a TWC-t, az EGR-t és az SCR-t a Mid SAPS technológiának köszönhetően.
Személygépkocsik, SUV-k, kisteherautók és kisteherautók, valamint könnyű haszongépjárművek többszelepes benzinmotorjaihoz tervezték, ahol az API SN Plus (API SN), A5 / B5 teljesítményszint szükséges.
Az olaj nehéz teherautókban és hasonló járművekben való használatra nem alkalmas!
- SAE 5W-30
- API SN Plus
- ACEA A5/B5
- TOYOTA 08880-80845
- FORD WSS-M2C913-D
- FORD WSS-M2C913-C
- FORD WSS-M2C913-A
- FORD WSS-M2C913-B
- JAGUAR STJLR.03.5003
- LAND ROVER STJLR.03.5003
- FIAT 9.55535-G1
- RENAULT RN0700
- IVECO 18-1811 S1
- IVECO 18-1811 S2
Univerzális prémium szintetikus motorolaj, amelyet kifejezetten a TOYOTA és LEXUS modern dízel- és benzinmotorjaihoz fejlesztettek ki, változó szelepvezérlésű VVT-i technológiával, turbófeltöltővel és anélkül.
A termék tulajdonságai:
- Az észter alkatrészek kiváló kopás- és súrlódásgátló tulajdonságokat garantálnak az olajfilm kivételes tartósságának köszönhetően, amely a kiváló szivattyúzhatósággal kombinálva jelentősen megnöveli a motor élettartamát még start-stop rendszerű motoroknál is;
- Jelentősen megtakarítja az üzemanyagot a csökkentett magas hőmérsékletű viszkozitásnak (HTHS) és az egyedülálló súrlódásgátló tulajdonságoknak köszönhetően;
- Könnyű hidegindítást biztosít a kiváló szivattyúzhatóságnak köszönhetően, ami jelentősen csökkenti a motor indítási kopását;
- A teljesen szintetikus alap alacsony illékonyságot és alacsony olajfogyasztást biztosít,
- A kiváló mosási és diszpergáló tulajdonságok, valamint a legmagasabb termikus-oxidatív stabilitás hatékonyan megakadályozza a lerakódások minden típusát, és kivételesen tisztán tartja a motor alkatrészeit a teljes olajcsere intervallum alatt;
- Hatékonyan ellenáll az öregedésnek a magas termikus-oxidatív stabilitásnak köszönhetően, meghosszabbítva az olajcsere intervallumát;
- Az egyedülálló olajösszetétel minimálisra csökkenti az LSPI (Low-Speed Pre-Ignition) üzemanyagkeverék idő előtti gyulladásának hatását a közvetlen befecskendezéses és turbófeltöltős motorokban;
- Kompatibilis az összes kipufogógáz-utókezelő rendszerrel, beleértve a DPF-et, a TWC-t, az EGR-t és az SCR-t a Mid SAPS technológiának köszönhetően.
Személygépkocsik, SUV-k, kisteherautók és kisteherautók, valamint könnyű haszongépjárművek többszelepes benzinmotorjaihoz tervezték, ahol az API SN Plus (API SN), A5 / B5 teljesítményszint szükséges.
Az olaj nehéz teherautókban és hasonló járművekben való használatra nem alkalmas!
- SAE 5W-30
- API SN Plus
- ACEA A5/B5
- TOYOTA 08880-80845
- FORD WSS-M2C913-D
- FORD WSS-M2C913-C
- FORD WSS-M2C913-A
- FORD WSS-M2C913-B
- JAGUAR STJLR.03.5003
- LAND ROVER STJLR.03.5003
- FIAT 9.55535-G1
- RENAULT RN0700
- IVECO 18-1811 S1
- IVECO 18-1811 S2
- Univerzális teljesen szintetikus prémium motorolaj (PAO-t tartalmaz). A VW csoport autóinak modern benzin- és dízelmotorjaihoz (közvetlen befecskendezéssel is) turbófeltöltéssel és anélkül, beleértve a pumpa-befecskendezővel felszerelteket is (Pumpe-Düse).
A termék tulajdonságai:
- Speciális súrlódásmódosítóinak köszönhetően kiváló kopás-, beragadás- és súrlódásgátló tulajdonságokkal rendelkezik, amely biztosítja a szivattyú-befecskendező rendszer és a teljes gázelosztó rendszer hosszú és problémamentes működését, csökkentve a bütykös kopást;
- Kiváló mosó- és diszpergáló tulajdonságainak, valamint magas termikus-oxidációs stabilitásának köszönhetően hatékonyan megakadályozza a lerakódások minden fajtáját, és tisztán tartja a motor különálló részeit a teljes olajcsere intervallum alatt;
- Optimális súrlódásgátló tulajdonságainak köszönhetően üzemanyagot takarít meg;
- A teljesen szintetikus alap biztosítja az alacsony dermedéspontot (-45 °C és ez alatt), és biztosítja a könnyű hidegindítást kivételes fordulékonyságának és szivattyúzási tulajdonságainak köszönhetően, ami jelentősen csökkenti a motor indítási kopását;
- Optimális viszkozitása széles hőmérsékleti tartományban, hogy stabil teljesítményt biztosítson minden üzemi körülmény között, beleértve a városi vezetést és a túlterhelést is;
- Magas termikus-oxidatív stabilitásának köszönhetően hatékonyan ellenáll az öregedésnek;
- Kompatibilis az összes kipufogógáz-utókezelő rendszerrel, DPF, TWC, EGR és SCR a Mid SAPS technológiának köszönhetően;
- Megnövelt olajcsere-intervallumú (hosszú élettartam 30 000 km-ig) és hagyományos motorokhoz használható;
- Alkalmas cseppfolyós földgáz (LNG) és kőolajgáz (LPG) motorokhoz.
Benzin- és dízel EURO IV és EURO V motorokhoz tervezve VW járművek széles köréhez, további követelményekkel az 504 00/507 00 specifikáció szerinti motorolajokra és az azt megelőzők.
Az olaj nehéz teherautókban és hasonló járművekben való használatra nem alkalmas!
Műszaki adatok:
SAE 5W-30
API SN
ACEA C3
MB 229,51
VOLKSWAGEN TL 52 195, 50400/50700
BMW Longlife-04
PORSCHE C30
- Univerzális teljesen szintetikus prémium motorolaj (PAO-t tartalmaz). A VW csoport autóinak modern benzin- és dízelmotorjaihoz (közvetlen befecskendezéssel is) turbófeltöltéssel és anélkül, beleértve a pumpa-befecskendezővel felszerelteket is (Pumpe-Düse).
A termék tulajdonságai:
- Speciális súrlódásmódosítóinak köszönhetően kiváló kopás-, beragadás- és súrlódásgátló tulajdonságokkal rendelkezik, amely biztosítja a szivattyú-befecskendező rendszer és a teljes gázelosztó rendszer hosszú és problémamentes működését, csökkentve a bütykös kopást;
- Kiváló mosó- és diszpergáló tulajdonságainak, valamint magas termikus-oxidációs stabilitásának köszönhetően hatékonyan megakadályozza a lerakódások minden fajtáját, és tisztán tartja a motor különálló részeit a teljes olajcsere intervallum alatt;
- Optimális súrlódásgátló tulajdonságainak köszönhetően üzemanyagot takarít meg;
- A teljesen szintetikus alap biztosítja az alacsony dermedéspontot (-45 °C és ez alatt), és biztosítja a könnyű hidegindítást kivételes fordulékonyságának és szivattyúzási tulajdonságainak köszönhetően, ami jelentősen csökkenti a motor indítási kopását;
- Optimális viszkozitása széles hőmérsékleti tartományban, hogy stabil teljesítményt biztosítson minden üzemi körülmény között, beleértve a városi vezetést és a túlterhelést is;
- Magas termikus-oxidatív stabilitásának köszönhetően hatékonyan ellenáll az öregedésnek;
- Kompatibilis az összes kipufogógáz-utókezelő rendszerrel, DPF, TWC, EGR és SCR a Mid SAPS technológiának köszönhetően;
- Megnövelt olajcsere-intervallumú (hosszú élettartam 30 000 km-ig) és hagyományos motorokhoz használható;
- Alkalmas cseppfolyós földgáz (LNG) és kőolajgáz (LPG) motorokhoz.
Benzin- és dízel EURO IV és EURO V motorokhoz tervezve VW járművek széles köréhez, további követelményekkel az 504 00/507 00 specifikáció szerinti motorolajokra és az azt megelőzők.
Az olaj nehéz teherautókban és hasonló járművekben való használatra nem alkalmas!
Műszaki adatok:
SAE 5W-30
API SN
ACEA C3
MB 229,51
VOLKSWAGEN TL 52 195, 50400/50700
BMW Longlife-04
PORSCHE C30
- SAE 5W-20
- API SN
- ILSAC GF-5
- ACEA C5
- FORD WSS-M2C948-A
- FORD WSS-M2C948-B
Innovatív energiatakarékos prémium bi-szintetikus motorolaj (PAO + észterek) modern benzin- és dízelmotorokhoz. Úgy tervezték, hogy megfeleljen az amerikai, japán és koreai autógyártók követelményeinek.
A termék tulajdonságai:
- Kivételes üzemanyag-takarékosság a csökkentett magas hőmérsékletű HTHS viszkozitásnak és az optimális súrlódásgátló tulajdonságoknak köszönhetően;
- A rendkívül hatékony adalékcsomag és az alacsony viszkozitású szintetikus alap magabiztos hidegindítást biztosít a legsúlyosabb körülmények között is, ezáltal jelentősen csökkenti a motor indítási kopását;
- Kiváló mosási és diszpergáló tulajdonságainak, valamint a legmagasabb termikus oxidációs stabilitásának köszönhetően hatékonyan küzd minden típusú lerakódás ellen, és tisztán tartja a motor alkatrészeit a cserék közötti teljes intervallumban. Segít eltávolítani a korábban képződött lerakódásokat;
- Az észterolaj komponensek kiváló kopásgátló tulajdonságokat biztosítanak az olajfilm kivételes szilárdságának köszönhetően, ami a kiváló pumpálhatósággal párosulva jelentősen megnöveli a motor élettartamát még „start-stop” menetmódban is;
- Kompatibilis a legújabb kipufogógáz-utókezelő rendszerekkel;
- Egy speciális alacsony viszkozitású alap optimalizálja a közvetlen befecskendezéses rendszerekkel, turbófeltöltéssel, valamint a szelepvezérlés különböző mechanizmusaival rendelkező motorok működését (VTEC, i-VTEC, VVT-i, VVTL-i, CVVT, VVL, MIVEC, AVCS (AVLS), CVTCS és mások.);
- Meghosszabbított olajcsere-intervallumú (Long Life) és hagyományos motorokban használják.
Személygépkocsik, könnyű SUV-k, kisteherautók és kisteherautók, valamint SUV-autók és kisteherautók többszelepes benzinmotorjaihoz tervezték, ahol az e viszkozitási osztály API SN / ILSAC GF-5 teljesítményszintje szükséges.
Autókhoz ajánlott: Ford, Chrysler, Honda, Acura, Mazda, Mitsubishi, Hyundai, Kia, Isuzu, Suzuki, Toyota, Nissan, Subaru.
Az olaj nehéz teherautókban és hasonló járművekben való használatra nem alkalmas!
- API SN
- ACEA A5/B5
- FORD WSS-M2C913-D
- FORD WSS-M2C913-C
- FORD WSS-M2C913-B
- FORD WSS-M2C913-A
- VOLVO VCC 95200377 (Service Fill)
- MB 229.6
- FIAT 9.55535-G1
- JAGUAR STJLR.03.5003
- LAND ROVER STJLR.03.5003
Innovatív, energiatakarékos észter tartalmú, teljesen szintetikus prémium motorolaj, amelyet kifejezetten a modern dízelmotorokhoz és számos benzinmotorhoz fejlesztettek ki FORD és VOLVO járművekben, figyelembe véve a nagy igénybevételre vonatkozó követelményeket és a meghosszabbított motorolajcsere intervallumokat. Az olaj használható európai és ázsiai autógyártók benzin- és dízelmotorjaiban, amelyek API SN és ACEA A5/B5 olajokat igényelnek.
A termék tulajdonságai:
- Az észter alkatrészek kiváló kopás- és súrlódásgátló tulajdonságokat biztosítanak az olajfilm kivételes tartósságának köszönhetően, amely a kiváló szivattyúzhatósággal kombinálva még „start-stop” üzemmódban is jelentősen megnöveli a motor élettartamát;
- Jelentősen megtakarítja az üzemanyagot a csökkentett magas hőmérsékletű viszkozitásnak (HTHS) és a kiváló súrlódásgátló tulajdonságoknak köszönhetően;
- Hatékonyan védi a vezérműszíjat a kopástól, megnövelt teljes alapszámot (TBN) és kiváló kompatibilitást biztosít a tömítőanyagokkal, a FORD további követelményeinek megfelelően;
- Könnyű, alacsony hőmérsékletű motorindítást biztosít kiváló szivattyúzhatóságának és különösen forgathatóságának köszönhetően, ami jelentősen csökkenti a motorindítási kopást;
- Hatékonyan védi a vezérműszíjat a kopástól, megnövelt teljes alapszámot (TBN) és kiváló kompatibilitást biztosít a tömítőanyagokkal, a FORD további követelményeinek megfelelően;
- A szintetikus alap alacsony volatilitást és csökkentett üzemi fogyasztást garantál;
- Kiváló mosási és diszpergáló tulajdonságok, valamint a legmagasabb termikus-oxidatív stabilitás hatékonyan megakadályozzák a lerakódások minden típusát, és tisztán tartják a motor különálló részeit az olajcsere teljes időtartama alatt;
- Magas termikus-oxidatív stabilitásának köszönhetően hatékonyan ellenáll az öregedésnek, így meghosszabbítja az olajcsere intervallumát;
- Alkalmas biodízel motorokhoz.
FORD, VOLVO személygépjárművek dízelmotorjaihoz, ahol SAE 5W-30 olaj ajánlott, amely megfelel az ACEA A5/B5 szabványnak és megfelel a FORD WSS-M2C913-D specifikációnak, valamint benzin- és dízelmotorokhoz. ezen márkák közül, ahol a korábbi specifikációjú 913-C, 913-B és 913-A olajok ajánlottak.
Az olaj nehéz teherautókban és hasonló járművekben való használatra nem alkalmas!
- API SN
- ACEA A5/B5
- FORD WSS-M2C913-D
- FORD WSS-M2C913-C
- FORD WSS-M2C913-B
- FORD WSS-M2C913-A
- VOLVO VCC 95200377 (Service Fill)
- MB 229.6
- FIAT 9.55535-G1
- JAGUAR STJLR.03.5003
- LAND ROVER STJLR.03.5003
Innovatív, energiatakarékos észter tartalmú, teljesen szintetikus prémium motorolaj, amelyet kifejezetten a modern dízelmotorokhoz és számos benzinmotorhoz fejlesztettek ki FORD és VOLVO járművekben, figyelembe véve a nagy igénybevételre vonatkozó követelményeket és a meghosszabbított motorolajcsere intervallumokat. Az olaj használható európai és ázsiai autógyártók benzin- és dízelmotorjaiban, amelyek API SN és ACEA A5/B5 olajokat igényelnek.
A termék tulajdonságai:
- Az észter alkatrészek kiváló kopás- és súrlódásgátló tulajdonságokat biztosítanak az olajfilm kivételes tartósságának köszönhetően, amely a kiváló szivattyúzhatósággal kombinálva még „start-stop” üzemmódban is jelentősen megnöveli a motor élettartamát;
- Jelentősen megtakarítja az üzemanyagot a csökkentett magas hőmérsékletű viszkozitásnak (HTHS) és a kiváló súrlódásgátló tulajdonságoknak köszönhetően;
- Hatékonyan védi a vezérműszíjat a kopástól, megnövelt teljes alapszámot (TBN) és kiváló kompatibilitást biztosít a tömítőanyagokkal, a FORD további követelményeinek megfelelően;
- Könnyű, alacsony hőmérsékletű motorindítást biztosít kiváló szivattyúzhatóságának és különösen forgathatóságának köszönhetően, ami jelentősen csökkenti a motorindítási kopást;
- Hatékonyan védi a vezérműszíjat a kopástól, megnövelt teljes alapszámot (TBN) és kiváló kompatibilitást biztosít a tömítőanyagokkal, a FORD további követelményeinek megfelelően;
- A szintetikus alap alacsony volatilitást és csökkentett üzemi fogyasztást garantál;
- Kiváló mosási és diszpergáló tulajdonságok, valamint a legmagasabb termikus-oxidatív stabilitás hatékonyan megakadályozzák a lerakódások minden típusát, és tisztán tartják a motor különálló részeit az olajcsere teljes időtartama alatt;
- Magas termikus-oxidatív stabilitásának köszönhetően hatékonyan ellenáll az öregedésnek, így meghosszabbítja az olajcsere intervallumát;
- Alkalmas biodízel motorokhoz.
FORD, VOLVO személygépjárművek dízelmotorjaihoz, ahol SAE 5W-30 olaj ajánlott, amely megfelel az ACEA A5/B5 szabványnak és megfelel a FORD WSS-M2C913-D specifikációnak, valamint benzin- és dízelmotorokhoz. ezen márkák közül, ahol a korábbi specifikációjú 913-C, 913-B és 913-A olajok ajánlottak.
Az olaj nehéz teherautókban és hasonló járművekben való használatra nem alkalmas!